نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 11:15

اقدامات کور تروریستی خللی در پیشرفت ایران وارد نمی کند

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: دشمنان با اقدامات کور تروریستی به دنبال ضربه به امنیت کشور هستند تا پیشرفت ایران را مختل کنند.

شیخ حسین بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با محکومیت حادثه تروریستی راسک و شهادت جمعی از کارکنان جان بر کف فراجا اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با این گونه اقدامات تروریستی هرگز نمی‌توانند خللی در پیشرفت و اقتدار روز افزون ملت ایران وارد کنند.

وی با تصریح بر این که موفقیت های چشمگیر مقاومت و زمین گیر ساختن صهیونیست ها سبب شده تا حامیان غربی این رژیم مفسد و کودک کش با حمایت از گروههای تروریستی در منطقه و جهان به دنبال اعمال فشار بر جبهه مقاومت باشند، اضافه کرد: آنان غافل از این هستند که نیروی ایمان عامل پیشرفت جبهه مقاومت است و این شهیدان بر قدرت جبهه مقاومت می افزایند.

امام جمعه اهل سنت بندرپل با تأکید بر این که خون شهدای حادثه تروریستی راسک ضمن تقویت اتحاد و برادری در میان آحاد جامعه، دامن گیر جنایتکاران خواهد شد، اضافه کرد: این قبیل اقدامات دستاوردی برای تروریست ها ندارد و تنها نشانه عمق کینه آنان با ملت ایران است.

شیخ حسین بازماندگان در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: تنها یک گروه نظامی نیست بلکه یک تفکرو ایدئولوژی است که مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و آزادی سرزمین فلسطین از اصول پایه‌ای آن است و اسرائیل هرگز نمی تواند این تفکر را که در قلوب تک تک فلسطینیان ریشه دارد، نابود کند.

وی افتضاح بزرگ این جنایات را متوجه نهادهای حقوق بشری دانست و تأکید کرد: رخدادهای اخیر نشان داد که در دنیا قانون جنگل حاکم است و اگر ملت ها با اتکای به اراده خویش، قوی نشوند، محکوم به نابودی هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607910

مهمترین اخبار ایران و جهان: