نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:20

هوای اصفهان ۶ درجه خنک‌ می‌شود

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش سه تا ۶ درجه‌ ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت پیش رو دمای هوای استان بین سه تا ۶ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد و بر این اساس کمینه دمای شهر اصفهان در خنک‌ترین ساعات بامداد یکشنبه به ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه آن به ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: با توجه به افت محسوس دما، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۸ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر در مناطق شرقی استان وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای را انتظار داریم که در نواحی مستعد به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی منجر می‌شود.

معتمدی اضافه کرد: با توجه به وزش باد و گردوخاک در نواحی شرقی استان، شاخص کیفی هوا طی امشب و فردا صبح در مناطق مرکزی استان از جمله کلان‌شهر اصفهان افزایش می‌یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469798

مهمترین اخبار ایران و جهان: