نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 11:37

۱۵ مسجد شاهرود برای اسکان مسافران اربعین تجهیز شدند

شاهرود_ رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود ضمن بیان اینکه برای میزبانی از مسافران دهه آخر صفر آمادگی ۱۰۰ درصدی وجود دارد، گفت: ۱۵ مسجد شاهرود برای اسکان مسافران اربعین تجهیز شدند.

مرتضی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برای میزبانی از مسافران دهه آخر صفر آمادگی ۱۰۰ درصدی در شهرستان شاهرود وجود دارد، ابراز داشت: ۱۸ ارگان و دستگاه اجرایی به دبیری میراث فرهنگی عضو کمیته خدمات سفر و زائر شهرستان هستند و تمام مورد نیاز گردشگری توسط آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه در ذیل این کمیته ستاد اربعین نیز به دبیری سازمان تبلیغات طی ایام منتهی به دهه آخر صفر به صورت مستمر برگزار می‌شود، افزود: در این کمیته هم نواقص و نقاط قوت بررسی و برای آنها تدبیر مناسب تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه ۱۵ مسجد شاهرود برای اسکان مسافران اربعین تجهیز شدند، ابراز داشت: این مساجد به صورت ۲۴ ساعته مسافران و زائران عبوری را اسکان می‌دهند.

نظری ضمن بیان اینکه همراه سراهای بیمار نیز مورد بازبینی واقع شدند، تصریح کرد: در ستاد اربعین تدابیر مناسب برای پذیرش مسافران و خدمات مورد نیاز آنها توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در ستاد اربعین تمامی موارد مورد نیاز زائران و مسافران شامل نانوایی‌ها، اورژانس، سرویس‌های بهداشتی و داروخانه‌ها و غیره مورد بازدید قرار گرفتند تا بتوانیم از وجود زیرساخت‌ها برای رونق گردشگری و معرفی شهرستان شاهرود به عنوان نه معبر بلکه مقصد بهره بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485954

مهمترین اخبار ایران و جهان: