نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 15:20

بیش از ۹۱ هزار زائر در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۲۷مردادماه تا ۱۴ شهریورماه، ۹۱هزار و ۵۸۴ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: از ۲۷مردادماه تا ۱۴ شهریورماه، ۹۱هزار و ۵۸۴ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

وی ادامه داد: در این مدت، ۸۷۶ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون یکهزار و ۷۸۱ نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بیحالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

نقیبی بیان کرد: تنها در تاریخ ۱۴ شهریورماه تعداد ۸ هزار و ۲۷۳ بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کردند که از این تعداد ۷۱ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به ۲۵۸ نفر از مصدومین ترافیکی نیز خدمات امدادی و درمانی داده شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1488198

مهمترین اخبار ایران و جهان: