نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 06:37

کاهش آمار طلاق در مازندران

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد، ‌گفت :‌ در همین راستا آمار ثبت طلاق در استان کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی مازندران اظهار کرد: با راهبری استانداری و تلاش هماهنگ دستگاه‌های مسؤول مازندران در زمینه طلاق از رتبه اول به جایگاه پنجم رسید که نشانه توفیق برنامه‌های اجرای مدیریت استان است.

سلگی افزود:‌ رویکرد دولت سیزدهم بر تمرکز مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی این استان برای کنترل آسیب‌های حوزه اجتماعی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی نیز باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های مهارتی در جامعه برای کنترل آسیب‌های اجتماعی خواستار مشارکت جدی رسانه‌های جمعی در این ارتباط شد.

سلگی با اشاره به نقش مشاوره در مقابله با آسیب‌های اجتماعی از فعالیت موثر واحدهای مداخله در بحران بهزیستی مازندران قدردانی کرد و افزود: با فعالسازی ۲۱۱مرکز مشاوره رایگان بهزیستی در مازندران میزان شیوع آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق در استان تحت کنترل قرار گرفت.

معاون استاندار مازندران افزود: بهزیستی با برگزاری جلسات تخصصی مشاوره با خانواده ها وتاثیرگذاری در کاهش اختلافات خانوادگی، مانع افزایش آمار طلاق در استان شده است.

روح الله سلگی با عنوان اینکه انفعال در حوزه اجتماعی پذیرفتنی نیست، اظهار کرد: تدوین اطلس فرهنگی با هدف کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مازندران ضرورت دارد.

پایان پیام/۳۱۴۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440954

مهمترین اخبار ایران و جهان: