نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 12:39

برخورد با قاچاق و مواد مخدر در مرزها در اولویت پلییس است

خرم‌آباد - جانشین فرمانده انتظامی کل کشور تأکید کرد: برخورد با قاچاق در مرزهای خشکی و دریایی در اولویت پلیس و مأموران امنیتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی به حول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، اظهار داشت: بحمدالله مرزهای کشور به جز در مواردی که حل‌وفصل شده است در امنیتی مطلوب برخوردار هستند.

وی افزود: بحث مواد مخدر و قاچاق را در مرزهای خشکی و دریایی از جمله جنوب داریم که به امید خداوند متعال با تلاش پلیس و مأموران امنیتی ساماندهی شده و خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بحث سرقت که مطالبات جدی مردم است به‌صورت به‌ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و بحث قاچاق و خریدوفروش سلاح و مهمات که ایجاد ناامنی می‌کند را داریم که در اولویت کاری کارکنان انتظامی قرار دارد.

سردار رضایی، عنوان کرد: بحث روز که خیلی جدی و مهم است بحث حجاب و عفاف است که به‌صورت جدی در حال پیگیری و در دستور کار پلیس و دیگر مسئولان قرار دارد و در جلسات مکرر با رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان با پیگیرهای لازم در خصوص محله‌های مختلف مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس با حمایت و پشتیبانی نمایندگان ولی‌فقیه، علما و روحانیون و دیگر مسئولان کشور امنیت خوبی در کشور برقرار خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور، گفت: بحمدالله لرستان، استانی ولایی و انقلابی است که با تلاش پلیس در این استان امنیت خوبی برقرار شده است البته جای کارهای بیشتری دارد که پلیس دراین‌خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394798

مهمترین اخبار ایران و جهان: