نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 09:37

شبکه تخصصی با محوریت فضای مجازی در اردبیل راه‌اندازی شده است

اردبیل- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شبکه تخصصی با محوریت فضای مجازی را در استان راه اندازی کردیم تا دغدغه‌های این حوزه مورد رصد و پایش قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فروهر شامگاه چهارشنبه در کارگاه آموزشی فضای مجازی و فناوری رسانه در اردبیل اظهار کرد: فضای مجازی با آسیب‌ها و تهدیدهای جدی روبروست که اگر به اساس آن توجه نکنیم این آسیب‌ها دامن همه را خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از جامعه و خانواده‌ها و جوانان درگیر فضای مجازی هستند که این فضا از کارکرد مثبت بهره برده و از معایبی رنج می‌برد که بهتر است واقع‌بینانه در این حوزه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت استفاده درست و شایسته را فضای مجازی یادآور شد و بیان کرد: شبکه تخصصی با محوریت فضای مجازی در این استان راه اندازی شده و به صورت مستمر و مدام مسائل مختلف در این شبکه تخصصی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

فروهر با قدردانی از مشارکت تشکل‌های مردم نهاد در معرفی ظرفیت‌های فضای مجازی و برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: این تشکل‌ها تلاش می‌کنند تا آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را با محاسن و معایب فضای مجازی آشنا کرده و ابعاد مختلف فناوری‌های رسانه‌ای را معرفی کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تداوم برگزاری این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی گروه‌های مختلف جامعه را با کارکرد صحیح و درست فضای مجازی آشنا کرده و نقاط قوت مورد حمایت و پشتیبانی متولیان امر قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204298

مهمترین اخبار ایران و جهان: