نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 16:39

تونل دوم حیران امسال به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: با انتخاب پیمانکار جدید و تسریع در اجرای پروژه تونل دوم حیران امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه تونل دوم حیران با تاکید بر پیگیری میدانی پیشرفت پروژه توسط مسئولان اظهار کرد: تداوم تلاش‌ها برای تکمیل پروژه در سال جاری را شاهدیم که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد اتمام این پروژه بزرگ باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب پیمانکار جدید برای پروژه تونل دوم حیران که در رفع گره ترافیکی منطقه مؤثر و دارای اهمیت است، تلاش‌ها برای تکمیل این پروژه طی سال جاری ادامه دارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: سال گذشته از پروژه تونل دوم حیران بازدیدهای لازم صورت گرفت و علیرغم تأکیدات لازم پیمانکار به تعهدات اجرایی خود پایبند نبود که اواخر سال گذشته پیمانکار برکنار و پیمانکار جدیدی برای پروژه انتخاب شد.

عاملی بیان کرد: با توجه به اهمیت تونل دوم حیران در رفع مشکلات متعدد ترافیکی در ایام تعطیلات، در بازدید امروز تصمیمات لازم برای تسریع پروژه اتخاذ شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر با عملیات اجرایی دو ماهه پروژه تونل دوم حیران با پیمانکار جدید پیشرفت خوبی در جریان بوده و تلاش می‌شود در سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد تا گره ترافیکی شدید محور حیران رفع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268654

مهمترین اخبار ایران و جهان: