نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 15:32

امام جمعه بیله سوار: مردم با بلوغ سیاسی کامل، در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند

امام جمعه بیله سوار گفت: مردم با بلوغ سیاسی کامل، در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان بیله سوار ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تسلیت فرارسیدن یوم شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: یکی از مصادیق بارز رعایت تقوا، احترام به والدین و خدمت به آنان است. خدا نکند که انسان عاق والدین شود، که در قیامت هیچ عملی انسان را از این هلاکت نجات نخواهد داد.

وی به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه اشاره و تصریح کرد: تذکر لسانی به‌ویژه در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر، از مهم‌ترین وظایف مؤمنین نسبت به همدیگر است و بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف با همین تذکر لسانی قابل‌حل است.

امام‌جمعه بیله سوار خطاب به افرادی که حجاب خود را در جامعه رعایت نمی‌کنند تذکر داد و تصریح کرد: کسی که حجاب را در جامعه رعایت نمی‌کند و فرزندان مردم را به سمت گناه می‌کشاند، آیا راضی می‌شود فرد دیگری همین کار را با همسر و فرزند وی انجام دهد؟! قطعاً پاسخ وی منفی خواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولان، با برنامه‌ریزی منسجم و فعالیت هدفمند در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر به‌ویژه عفاف و حجاب در جامعه همت نمایند، چراکه تمامی تلاش دشمن از این سناریوها و طرح‌ها در قبال ایران، آندولوس سازی کشور و پیاده‌سازی جنگ ترکیبی و ادراکی هدفمند نسبت به انقلاب اسلامی است.

عزیزی تشریح کرد: ایجاد تردید در بین مردم به‌ویژه در بین جامعه نخبگانی کشور که منجر به یاس و ناامیدی آنان از نظام و انقلاب می‌شود از مهم‌ترین ترفندها و طرح‌های روی میز دشمنان ایران اسلامی است، که با بصیرت و هوشیاری مردم همچنان توطئه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.

وی به ناکارآمدی برخی از مسئولین و ایجاد نارضایتی در بین قاطبه ی مردم اشاره و تأکید کرد: مردم ما ۴۴سال است با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی فراوانی دست‌وپنجه نرم کرده و پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند؛ ولی آنچه آنان را ناراحت می‌کند ناکارآمدی برخی مسئولین است.

امام‌جمعه بیله سوار تصریح کرد: فردی که از الآن، با پول میلیاردی وارد صحنه رقابت انتخاباتی می‌شود، آیا بعد از پیروزی و تکیه‌بر صندلی سبز بهارستان، فساد انتصاباتی نخواهد داشت؟! فساد استخدامی نخواهد داشت؟! و هزاران فسادهای دیگر، که همگی به نحوی در جامعه شاهد هستیم. این‌ها هستند که با ناکارآمدی و فساد خود در بین مردم نارضایتی ایجاد می‌نمایند.

وی اضافه کرد: مردم ما باید با بلوغ سیاسی کامل، در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند، چراکه همگی در وضعیت به وجود آمده پس‌ازآن مقصر خواهند بود و اعتراض پس‌ازآن، کار را به‌جایی نخواهد برد.

عزیزی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکنون ضربه‌ای که از مسئولان ناکارآمد و بی‌لیاقت خورده است، از هیچ دشمن خارجی نخورده است. اگر مسئولان به معنای واقعی کلمه همت نمایند، بن‌بستی برای پیشرفت کشور نخواهیم داشت.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206398

مهمترین اخبار ایران و جهان: