نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 15:18

روزهای پرترافیک بوکس در آستانه بازی‌های آسیایی

تمرینات ۵ بوکسور تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین از سوم مردادماه آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون بوکس، تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین طی روزهای ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه در "سارایوو" پایتخت این کشور برگزار می‌شود. با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر است تعدادی از بوکسورهای کشورمان در این تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کنند؛ برهمین اساس تمرینات ۵ بوکسور ملی‌پوش کشورمان برای حضور در این رویداد از سوم مردادماه در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

سالار رادمرد، اشکان رضایی، مهدی سرباز، سیدعلی سیدصدری و پوریا عبدالمالکی

هدایت این نفرات برعهده محمود نهتانی و فروتن گل آرا است.

دیگر ملی‌پوشان بوکس کشورمان نیز صبح روز سه‌شنبه سوم مردادماه به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم ملی اردن با ترکیب ۶ نفره راهی "امان" می‌شوند و ۲۷ مردادماه نیز به ایران باز می‌گردند.

مرحله جدید فعالیت‌های فدراسیون بوکس تحت ریاست سیدروح الله حسینی در حالی بعد از انتخابات از هفته گذشته آغاز شده که حضور در مسابقات برون مرزی متعددی در تمامی رده‌های سنی در تقویم تیم‌های ملی بوکس کشورمان گنجانده شده است.

روزهای پرترافیک و شلوغ پیش روی این رشته المپیکی باعث شده رئیس جدید و خوش فکر فدراسیون که پیش از این نیز به مدت ۸ ماه سرپرستی امور را برعهده داشت؛ برنامه‌های ویژه‌ای را برای حضور در این رویدادها تدارک ببیند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1395291

مهمترین اخبار ایران و جهان: