نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 15:32

اعتبارات عمرانی کبودرآهنگ ۴۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت

همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان کبودرآهنگ با ۱۹۷ پروژه در سال جاری ۱۸۰میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۴۱درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم غلامی ظهر امروز در جلسه تملک دارایی کبودرآهنگ اظهار کرد: ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال جاری از سه محل استانی، توازن و نفت و گاز است که برای احداث و تکمیل طرح‌های عمرانی کبودرآهنگ هزینه خواهد شد.

وی افزود: ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر ریاست محترم جمهور به استان همدان برای این شهرستان مصوب و در نظر گرفته شد که تا به امروز از محل این اعتبارات در حوزه‌های مختلف پروژه‌های نیمه کاره‌ای تکمیل شده است.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به اعتبارات گفت: از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار این شهرستان ۳۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل تملک استانی، ۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل نفت و گاز، ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از محل سایر مناطق استان، ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل متوازن است.

غلامی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیز در اختیار نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بوده که بایستی با مصوب در کمیته برنامه‌ریزی توزیع شود.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم بودجه به بخش‌های آب و فاضلاب، راه‌ها، بهداشت و درمان، اقتصادی و صنعتی اختصاص یافته است، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با جدیت پیگیر جذب اعتبارات طرح‌های مصوب کمیته برنامه‌ریزی باشند.

فرماندار کبودرآهنگ عنوان کرد: در توزیع اعتبارات تلاش شده اعتبارات در مسیر محرومیت زدایی، توجه به زیرساخت‌ها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌های اساسی شهرستان تخصیص یابد.

وی افرود: قلی آباد یکی از مناطق گردشگری این شهرستان می‌باشد که بایستی راه دسترسی به این منطقه از کبودرآهنگ جهت استفاده شهروندان عزیز بازسازی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427091

مهمترین اخبار ایران و جهان: