نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 10:15

طبقات محروم در تنگنای گرانی‌ها قرار دارند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه طبقات محروم جامعه در گرانی‌ها بیش از سایر اقشار در تنگنا قرار می‌گیرند، گفت: نظارت بر بازارها در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی صبح دوشنبه در جمع مسئولان استان سمنان و اعضای شورای اداری به میزبانی استانداری درباره ضرورت خدمت رسانی به مردم بیان کرد: طبقات محروم جامعه در گرانی‌ها بیش از سایر اقشار در تنگنا قرار می‌گیرند.

وی گفت: مسئولان نظام اسلامی باید شبانه‌روز دغدغه اقشار محروم و مستضعف را داشته باشند و یکی از بهترین کارها در این جهت، افزایش نظارت‌های میدانی است.

امام جمعه سمنان همچنین به ضرورت استمرار بازرسی‌ها اشاره کرد و تاکید داشت: نظارت مسئولان باید به‌گونه‌ای باشد که اگر کسی قصد تخلف داشت، به هیچ عنوان در امان نباشد و تصور نکند نظارت مسئولان مقطعی است و تکرار نخواهد شد.

مطیعی در ادامه ضمن اشاره به فرآیند پیش ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس گفت: یکی از فواید این اقدام، کاهش مشکلات فرآیند ثبت نام در انتخابات و نیز ایجاد فرصت بیشتر برای مردم جهت بررسی گزینه‌های نامزدی در انتخابات است.

مطیعی با بیان اینکه انتخاب افراد متعهد، متخصص و اصلح بسیار ضرورت دارد، گفت: توقع ما این است که برخی افراد که مقبولیت آنها از خودشان و برخی از اعضای خانواده آنها فراتر نمی‌رود، وارد صحنه انتخابات نشوند.

وی افزود: از آن طرف نیز از آن افرادی که به تعهد، پاکدستی و دلسوزی شناخته می‌شوند و مسئولیت را پله‌ای برای رسیدن به مقام بالاتر نمی‌دانند و قصد خدمت به مردم دارند، دعوت می‌کنیم در عرصه انتخابات حاضر شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429891

مهمترین اخبار ایران و جهان: