نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 11:32

یک جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید

یک جوان 17 ساله فلسطینی که سه روز پیش به ضرب گلوله یک صهیونیست در کرانه باختری مجروح شده بود، صبح امروز به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رمزی فتحی حامد» جوان ۱۷ساله فلسطینی، صبح امروز (دوشنبه)، بر اثر جراحات وارده در پی تیراندازی صهیونیست‌ها در منطقه «سلود» از توابع شهرستان «رام‌الله» به شهادت رسید.

«احمد البیتاوی» مدیر مجتمع پزشکی «فلسطین» اعلام کرد که شهید حامد براثر آمبولی شدید ریه که بعد از جراحات وارده به دنبال تیراندازی صهیونیست‌ها به ناحیه سینه و شکمش ایجاد شد، صبح امروز به شهادت رسید.

«رائد حامد» شهردار سلواد نیز گفت که زمانی که حامد در نزدیکی شهرک «عوفرا» در ماشینش بوده، یک شهرک‌نشین او را هدف قرارداده است.

با شهادت حامد، شمار فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به ضرب گلوله یا تعرضات اشغالگران به شهادت رسیده‌اند، به ۲۲۳ نفر افزایش می‌یابد.

شهید حامد به طور مشخص سه روز پیش در خیابان «وعر العدس» به ضرب گلوله نگهبان شهرک صهیونیستی عوفرا مجروح شده بود.

در همین ارتباط، یک شهرک‌نشین صهیونیست، شامگاه یکشنبه، نیز یک کودک فلسطینی را در منطقه «کیسان» در شرق بیت لحم با خودرو زیرگرفت و او را به شدت مجروح کرد و از محل گریخت.

«عاید ابو قطیش» مدیر برنامه پاسخگویی در جنبش جهانی دفاع از کودکان گفت که اشغالگران از ابتدای سال جاری میلادی ۳۱ کودک را در کرانه باختری و ۶ کودک را در نوار غزه به شهادت رسانده‌‌اند.

پایان پیام/ص

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430247

مهمترین اخبار ایران و جهان: