نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 16:09

اقدامات لازم در پارکینگ‌های اربعین خوزستان در حال انجام است

اهواز- استاندار خوزستان به وضعیت پارکینگ‌ها در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم در راستای بهبود وضعیت نرم افزاری پارکینگ‌ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان خوزستان که با حضور فرمانده کل انتظامی کشور در مرز بین‌المللی شلمچه برگزار شد، بر شناسایی نقاط حادثه خیز و گسیل تمامی امکانات برای پوشش این مناطق تاکید کرد و افزود: همچنین امکانات لازم، نیروهای امدادی و خدمات رسان در این مناطق مستقر شوند.

وی با بیان اینکه کنترل ترافیک در مرزهای شلمچه و چذابه به دلیل ازدحام خودروهای حامل زوار در شب ضروری است، گفت: پیشنهاد می‌شود که نقشه‌ها و فیلم‌های سال گذشته مشاهده شود تا نیروها در آن فضای ذهنی قرار بگیرند و آمادگی لازم را برای کنترل شرایط داشته باشند.

وی به وضعیت پارکینگ‌ها در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم در راستای بهبود وضعیت نرم افزاری پارکینگ‌ها در حال انجام است.

استاندار خوزستان ادامه داد: برای تأمین آب و یخ در مسیر حرکت زائران اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته است.

حسینی محراب بر پایش تصویری مسیر حرکت زوار تاکید کرد و افزود: همدلی بیشتری میان رسانه‌های استان برای پوشش فعالیت‌های اربعین صورت گیرد.

وی گفت: جلسات رسمی با مسئولان عراقی تنها باید تحت پوشش قرارگاه مستقر در مرز انجام شود و دیگران باید این مورد را مدنظر قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440103

مهمترین اخبار ایران و جهان: