نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 17:45

کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، حافظ جمهوری اسلامی باشند

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای ضمن تبریک این عید به تمامی آزادی خواهان عالَم به ویژه ملت آزادی خواه و قهرمان ایران، از همه کسانی که دل در گرو ایران و ایرانی و بزرگترین دستاورد تاریخی آن یعنی انقلاب اسلامی دارند، خواست ضمن حفظ انسجام و وحدت داخلی از بزرگترین دستاورد این انقلاب اسلامی و الهی یعنی جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم الله 12 فروردین، این روز را یکی از روزهای غرروآفرین تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد.

در این بیانیه با بیان اینکه تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی سرشار از روزهایی است که ملت تاریخ ساز و تمدن آفرین ایران به آن می بالد و فخر می‌ورزد، آمده است: تاریخی که طول 43 سالۀ آن به اندازه سال‌ها و قرن‌ها برای ایران و ایرانی غرورآفرین است.

در این بیانیه با بیان اینکه یکی از روزهای غرورآفرین تاریخ انقلاب یوم الله 12 فروردین ماه 1358 است، آمده است: 12 فروردین روزی است که بیش از 98 درصد شرکت کنندگان در آن رفراندوم تاریخی به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و برگ زرین دیگری در تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین رقم زدند.

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن تبریک این عید به تمامی آزادی خواهان عالَم به ویژه ملت آزادی خواه و قهرمان ایران، از تمامی کسانی که دل در گرو ایران و ایرانی و بزرگترین دستاورد تاریخی آن یعنی انقلاب اسلامی دارند، استدعا دارد ضمن حفظ انسجام و وحدت داخلی از بزرگترین دستاورد این انقلاب اسلامی و الهی یعنی جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری کنند.
پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1119791

مهمترین اخبار ایران و جهان: