نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 13:51

آمریکا دنبال بدل سازی از ایران بود اما شکست خورد

امام جمعه میناب گفت: آمریکا به دنبال بدل سازی ایران در منطقه و جهان بود ولی شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میناب ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هادی (ع) اظهار کرد: امام هادی دومیراث بزرگ دارد که یکی از آن زیارت جامعه کبیره و دیگری زیارت غدیره است.

وی افزود: زیارت غدیره یک دوره امام شناسی و علی شناسی است که برای پی بردن به جایگاه ممتاز ولایت، بهترین ظرفیت فکری بشمار می رود.

حجت الاسلام ابراهیمی از مبلغان دینی، مربیان پرورشی و ائمه جماعات مساجد خواست از امشب  خواندن زیارت غدیره را شروع کنند و خواندن آن را به دیگر افراد جامعه نیز توصیه کنند.

خطیب جمعه میناب ادامه داد: آمریکا به دنبال بدل سازی ایران در منطقه و جهان بود ولی شکست خورد.

وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال فاصله انداختن بین هم پیمانان ایران بود و می خواست کشورهای رقیبی را برای درگیری با ایران ایجاد کند ولی شکست خورد.

خطبب جمعه میناب افزود: آمریکا با راه اندازی جنگ های ایالتی و فشارهای تحریم و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام بود اما بسیاری از طراحی های آنان بر علیه ملت ایران به شکست انجامیده است.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: آمریکا ورژیم غاصب جعلی اسرائیل روبه اضمحلال ونابودی وافول است و زودتر از آن چه فکرش را بکنند، نابود خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1319747

مهمترین اخبار ایران و جهان: