نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 23:48

کنگره شهدا فرصتی برای بیان نقش مردم کرمانشاه در دفاع مقدس است

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: کنگره شهدا فرصتی برای بیان نقش مردم کرمانشاه در دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آمویی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای شهرستان کرمانشاه که در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه کنگره شهدای شهرستان کرمانشاه به منظور برگزاری با شکوه اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان، تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های کنگره شهدای کرمانشاه مستقل از برنامه‌های استان، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به نقش مردم کرمانشاه در دفاع مقدس و معرفی شهدای شاخص این شهرستان اختصاص دارند که این موضوعات در قالب‌هایی همچون کلیپ و موشن گرافی ارائه خواهند بود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه سکونت دارند، بیان کرد: این حضور سبب خواهد شد که برای برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره شهدای کرمانشاه، نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی باشیم تا بتوانیم نسبت به شهدای دفاع مقدس در این خطه ادای دین کنیم.

آمویی امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را نتیجه جانفشانی‌های شهدا دانست و تاکید کرد: شهدای دفاع مقدس به تکلیف خود نسبت به انقلاب اسلامی عمل کردند و برگزاری کنگره شهدا جهت یادآوری و بازخوانی رشادت‌های شهدا، خانواده‌های شهدا و رزمندگان اسلام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323247

مهمترین اخبار ایران و جهان: