نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 13:00

۸ درگاه رسیدگی به شکایات در کمیته امداد اردبیل فعال است

اردبیل- مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان اردبیل گفت: هشت درگاه ارائه شکایات، گزارشات، پیام‌ها و مستندات مستقیم و بی‌واسطه در کمیته امداد استان اردبیل فعال شده است.

علی غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این درگاه‌ها شامل نمابر، تلفن گویا، تلفن ثابت، تلفن همراه، مکاتبه، پیام‌رسان، رایانامه و سامانه مجازی است.

وی با بیان اینکه هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به هر یک از این درگاه‌ها، شکایات، گزارش‌ها و پیام‌های خود را ثبت کنند، گفت: نمابر دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد به شماره ۰۲۱۴۴۶۹۱۴۱۷ و شماره استانی ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۴۴ آماده ارائه خدمات است.

غفاری تلفن گویای این اداره‌کل را اعلام کرد و گفت: شماره تلفن ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۴ الی ۶، در ساعات اداری به صورت برخط آماده پاسخگویی به مردم است.

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: تلفن ثابت ۰۴۵۳۳۷۴۳۳۳۳ در ساعات اداری به صورت برخط به تماس‌ها پاسخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل نیز پیام‌گیر تلفن، شکایت‌ها، گزارش‌ها و پیام‌های صوتی مخاطبان را ضبط می‌کند.

غفاری بیان کرد: شماره همراه ۰۹۱۴۴۵۰۶۶۲۸ از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب به صورت برخط آماده پاسخگویی به تماس گیرندگان است و در تمام ساعات شبانه‌روزی در دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات، به پیام‌های کوتاه دریافتی پاسخ داده می‌شود.

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان اردبیل، نشانی اداره‌کل کمیته امداد استان اردبیل را شهرک کارشناسان، بوستان طوبی اعلام کرد و گفت: ما در اداره کل و در قالب مدیریت نظارت و رسیدگی به شکایات پاسخگوی مردم هستیم.

وی پیام‌رسان ارائه کننده خدمات در این درگاه را «بله» اعلام کرد و گفت: از طریق این پیام‌رسان آماده دریافت شکایت‌ها، گزارش‌ها، پیام‌ها و مستندات با شماره همراه ۰۹۱۴۴۵۰۶۶۲۸ هستیم.

غفاری خاطرنشان کرد: صندوق پستی الکترونیکی [email protected] متعلق به دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات است.

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان اردبیل در ادامه بیان کرد: سامانه مجازی رسیدگی به شکایات نیز در تارنمای این نهاد جانمایی شده تا شکایت‌ها، گزارش‌ها، پیام‌ها و مستندات بارگذاری شده توسط مردم، پیگیری و تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی افزود: در این درگاه شناسه یکتا کیو. آر. کد طراحی شده تا افراد با نصب بارکد در گوشی خود بتوانند از طریق این شناسه، شکایت و یا اطلاع رضایت خود را به کمیته امداد مستقیم ارسال کنند.

غفاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته و سه ماهه امسال عمده موضوعات و مطالب دریافتی ما از مردم حکایت از رضایتمندی آنها از خدمات کمیته امداد بوده و راه‌اندازی این درگاه، کار را برای عموم مردم و مددجویان تسهیل کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288403

مهمترین اخبار ایران و جهان: