نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 13:27

استاندار آذربایجان شرقی چه چالشی را برای شهرستان مراغه پیش بینی کرد

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیرکل راه‌آهن آذربایجان شرقی گفت: اگر مشکل حذف قطارهای مبدأ مراغه حل نشود، به یک چالش تبدیل خواهد شد و باید برای آن راهکار ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی امروز در جمع مدیران مراغه اظهار کرد: من از مردم مراغه و هشترود به‌خاطر طولانی‌شدن اجرای طرح آزادراه مراغه - هشترود عذرخواهی می‌کنم.


رحمتی افزود: اکنون ۲۹ کیلومتر از این آزادراه مراحل نهایی عملیات اجرایی را طی می‌کند و تعیین ورودی و خروجی، آسفالت سه ونیم کیلومتر از مسیر و تأمین نیوجرسی برای بهره‌برداری از این ۲۹ کیلومتر ضروری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه گفته می‌شود پل غیرهمسطح «تازه‌کند» کیفیت لازم را ندارد، اضافه کرد: اگر کارشناسان پایین‌بودن کیفیت آن را تأیید کنند، بازرسی استانداری با عوامل آن برخورد خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خطاب به مدیرکل راه‌آهن آذربایجان نیز گفت: اگر مشکل حذف قطارهای مبدأ مراغه حل نشود، به یک چالش تبدیل خواهد شد و باید برای آن راهکار ارائه شود.

رحمتی این را هم بیان کرد که سفرهای شهرستانی باهدف نظارت ستادی انجام می‌شود و اولویت آن مطرح‌شدن مسائل و مشکلات و شناسایی راهکارها برای بسیج امکانات جهت حل آنهاست.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات حل مسئله در تمام شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد، افزود: راه نرفته همچنان بسیار است و وقتی در میان مردم حضور می‌یابیم، متوجه می‌شویم که مردم انتظار بیشتری دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667047

مهمترین اخبار ایران و جهان: