نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 11:06

بیشترین کاهش نرخ بیکاری در هرمزگان رقم خورد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان هرمزگان، به ظرفیت های کلان هرمزگان برای اثرگذاری در روند توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری در هرمزگان کاهش چشمگیری داشته است و این به واسطه اهتمام دولتمردان و همراهی بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز در نشست شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان هرمزگان، به ظرفیت های کلان هرمزگان برای اثرگذاری در روند توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری در هرمزگان کاهش چشمگیری داشته است و این به واسطه اهتمام دولتمردان و همراهی بخش خصوصی است. 

وی افزود: هرمزگان دارای نعمات خدادادی است که جمعیت چند برابر فعلی استان را می تواند پوشش دهد. 

به گفته وزیر کار، استان هرمزگان در زمینه تولید شغل و نیز کاهش میزان نرخ بیکاری درخشش خوبی داشته است و بخشی از این مهم به دلیل استقرار سرمایه گذاری های ملی در این استان است که توانسته با بهبود فضای کسب و کار و کاهش ریسک سرمایه گذاری، اشتغال خوبی را ایجاد کند و انتظار داریم این روند با جدیت ادامه پیدا کند.

مرتضوی در ابتدای این دیدار مدیران سازمان ها و شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان دیدگاه‌ها و گزارش عملکرد خود را در حضور سیدصولت مرتضوی بیان کردند.  

پایان پیام /               

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658647

مهمترین اخبار ایران و جهان: