نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 13:55

برگزاری دوازدهمین کنگره ملی سوختگی کشور در رشت

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری دوازدهمین کنگره ملی سوختگی در رشت خبر داد و گفت: این کنگره دوم و سوم مردادماه سال آینده در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رامیار فرزان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر معاونت از برگزاری دوازدهمین کنگره ملی سوختگی در رشت خبر داد و اظهار کرد: این کنگره دوم و سوم مردادماه سال آینده در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به فرصت مغتنم گیلان در برگزاری این کنگره ملی افزود: اساتید و دانشمندان باتجربه و متخصصان جوان این رشته این فرصت را مهیا خواهد کرد تا مطالب علمی نوین و موضوعات قابل بحث مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. 

به گفته معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیهوشی و مراقبت‌های ویژه در سوختگی، مدیریت بیماران سوختگی در اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی، پرستاری در سوختگی، بازتوانی در سوختگی، هوش مصنوعی و یادگیری عمیق در سوختگی، جراحی‌های ترمیمی و زیبایی در سوختگی، مهندسی بافت و درمان‌های نوین در سوختگی و پزشکی بازساختی، دستاوردهای دانش بنیان در سوختگی و سلامت روان در سوختگی را از محورهای برگزاری دوازدهمین کنگره ملی سوختگی در رشت اعلام کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658947

مهمترین اخبار ایران و جهان: