نیوز سیتی!
07 فروردین 1403 - 13:27

ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان پرونده تخلف برای ۹ واحد صنفی و‌ خدماتی تشکیل شده است.

ایرج حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در قالب نظارت برمساجد، نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، تاسیسات خدماتی، مراکز امداد خودرو و ... به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف نظارت بر نصب قیمت کالا تاریخ اعتبار مصرف کالا، برخورد با گران‌فروشی و ... در محورهای ارتباطی سطح استان از طریق انجام گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره‌کل صمت، اداره‌کل راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی تاکنون برای 9 واحد صنفی به علت عدم نصب قیمت بر کالا، نداشتن نرخنامه معتبر و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته در سطح استان پرونده‌های تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده، افزود: گشت‌های مشترک نظارتی در تمامی محورهای مواصلاتی در سطح استان در حال انجام است.

حسن‌پور عنوان کرد: مردم استان و‌ مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران فروشی، عدم درج قیمت بر کالا و ... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره‌کل صمت استان به شماره 124 گزارش کنند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1691191

مهمترین اخبار ایران و جهان: