نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 10:56

برنامه ویژه برای اشتغال‌زایی در محله‌های محروم البرز

کرج- استاندار البرز گفت: در خصوص ساخت مدارس، مراکز درمانی، تفریحی، امنیتی و اشتغال‌زایی در محله‌های محروم برنامه‌های ویژه‌ای در حال اجرا داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح پنجشنبه در سی و نهمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای رسانه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای با هدف تبیین جایگاه دختران در جامعه و تکریم آنها پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: دختران و بانوان گرامی جامعه می‌توانند در ارتباط با مدیرکل امور بانوان و مشاوران امور بانوان فرمانداری‌های استان، در راستای جایگاه بانوان در جامعه طرح، نظر و برنامه ارائه دهند.

استاندار البرز تصریح کرد: تمامی مدیران و شهرداران مربوطه باید در راستای حل موضوعات مطرح شده در محله‌های حسن آباد و ابراهیم آباد اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ساخت مدارس، مراکز درمانی، تفریحی، امنیتی و اشتغال‌زایی در محله‌های محروم برنامه‌های ویژه‌ای در حال اجرا داریم.

عبداللهی گفت: اهداف قرارگاه اجتماعی استان در رأس امور استان و مهمترین رویکرد و برنامه البرز با اولویت ۶۶ محله محروم است.

وی اظهار کرد: در این قرارگاه ۱۱ کارگروه تعریف شده و هر یک از مدیران مربوطه در حوزه خود به صورت ویژه اقدام خواهند کرد.

استاندار البرز بیان کرد: تمامی شهرک‌های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند و کارگروه اشتغال در جهت ایجاد ارتباط کارجویان و کارفرمایان اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، مسکن، امور اجتماعی به عنوان مهمترین موضوع، بانوان و تحکیم خانواده، جوانان (ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان)، کمیته حقوقی و… از جمله کمیته و یا کارگروه‌های ذیل این قرارگاه است.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند نظرات خود را در خصوص برنامه‌های این قرارگاه اعلام کنند.

عبداللهی گفت: روزهای سه شنبه به صورت چهره به چهره با مردم شریف استان دیدار می‌کنم و از تمامی مدیران استان خواسته ام که این اقدام را در دستور کار هفتگی خود قرار دهند.

وی متذکر شد: روزهای چهارشنبه نیز در قالب میز خدمت در محله‌های محروم استان حاضر هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220291

مهمترین اخبار ایران و جهان: