نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 19:01

پیش بینی رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد‌ در خوزستان

هواشناسی خوزستان تا اواسط روز دوشنبه با عبور موج بارشی از روی استان، احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد‌های متوسط تا شدید را پیش‌بینی کرده است.

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تا فردا احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد‌های متوسط در برخی از نقاط استان (به ویژه مناطق جنوبی و ساحلی) وجود دارد.

وی افزود: از اواسط وقت فردا تا اواسط روز دوشنبه (به ویژه از بعدازظهر روز شنبه تا بعدازظهر روز یکشنبه) با عبور موج بارشی از روی استان، احتمال رگبار و رعدوبرق، وزش باد‌های متوسط تا شدید به ویژه در مناطق شمالی و شرقی و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق وجود دارد.

سبزه زاری عنوان کرد:با توجه به ماهیت بارش‌های بهاری احتمال رگبار و رعدوبرق به صورت نقطه‌ای در دیگر نقاط استان نیز وجود دارد.

وی افزود: همچنین با توجه به شاخص‌های بالای ناپایداری از فردا تا اواخر روز یکشنبه احتمال تندباد‌های لحظه‌ای و وقوع گردوخاک‌های همرفتی در اغلب نقاط استان وجودخواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: جریانات جنوبی تا اوایل روز سه‌شنبه سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و ساحلی و غربی و مرکزی خواهد شد.

وی افزود: شمال خلیج فارس تا اواخر روز یکشنبه مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1221447

مهمترین اخبار ایران و جهان: