نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 14:01

آزادسازی خرمشهر رویداد منحصربه فرد در دفاع مقدس است

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه جوانان ما باید بدانند که آنچه که باعث پیروزی رزمندگان دفاع مقدس شد ایمان و باور قلبی بود، گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای منحصربه فردی است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی رخ داده و حماسه بزرگی خلق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای منحصربه فردی است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی رخ داده و حماسه بزرگی خلق شده است.

وی گفت: در شرایطی که دشمن با همه وجوهات نظامی خود این شهر را مجهز کرده بود و امکان نفوذ نبود، ایثارگران و رزمندگان ما با ایمان قلبی و با لبیک به امام راحل خرمشهر را به ایران عزیز بازگرداندند.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند که آنچه که باعث پیروزی رزمندگان دفاع مقدس شد ایمان و باور قلبی بود، امام (ره) نیز فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

مسلمی یادآور شد: امروز نیز اگر در همه امور، ایمان و باور به خدا در قلب‌های ما، مردم و مسؤولان باشد توفیقات بزرگی برای ایران عزیز خلق خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا ضمن قدردانی از همه جوانمردان ایثارگر انقلاب اسلامی، مردم مومن مازندران و نیروهای مسلح این استان به واسطه حضور در میدان عمل، یادآور شد: امروز بسیجیان عزیز در تمام عرصه‌های طبیعی و غیرطبیعی، سازندگی و اقتصادی در کنار مجموعه سپاه حضور پر رنگی دارند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235647

مهمترین اخبار ایران و جهان: