نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 21:42

یادواره ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان آذرشهر برگزار شد

تبریز- یادواره ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان آذرشهر به همت دبیرستان شهید غفاری برگزار شد و دانش آموزان یاد و خاطره شهدای دانش آموز این شهرستان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جابر الفتح زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این مراسم برگزاری یادواره‌های شهدا را مصداقی از جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: نقش یادواره‌های شهدا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌های اسلامی بی‌بدیل است.

وی گفت: راه شهدا ادامه دارد و امروز هر فردی قصد دارد مسیر انقلاب اسلامی را طی کند باید ادامه دهنده راه شهدا باشد زیرا شهدا برای حفظ نظام و اسلام از همه‌چیز خود گذشتند و جان خود را تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: ادامه دادن راه شهدا و حفاظت و پاسداری از دستاوردهای ایثارگران وظیفه همه دانش آموزان است چرا که امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است.

ابوالفتح زاده افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشتن جامعه و انسانیت است و ما باید زندگی خودمان را به شهدا گره بزنیم تا عاقبت بخیر شویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اضافه کرد: در دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم برای حفاظت و پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی، با اعزام به جبهه‌ها به نبرد علیه باطل پرداختند که بخشی از این نیروها را دانش آموزان تشکیل می‌دادند.

وی افزود: سیره عملی شهدا مقاومت در برابر مستکبران است و زمان حال با توجه به هجمه دشمنان ما نباید فریب رسانه‌های معاند و تبلیغات منفی دشمنان را بخوریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 941347

مهمترین اخبار ایران و جهان: