نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 13:57

استان فارس پیشرو در ارائه طرح‌های ابتکاری سوادآموزی

معاون سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: استان فارس همواره در آمارهای کمی و کیفی سوادآموزی در سطح کشور دارای رتبه اول بوده و در طرح‌های ابتکاری پیشرو است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عابدین بازگیر در دیدار جمعی از پیشکسوتان و مدیران اسبق نهضت سوادآموزی استان فارس، اظهار کرد: اکنون نرخ باسوادی استان  فارس به 98 درصد رسیده است که نشان از تلاش های بی وقفه استان در حوزه سواد آموزی دارد.

معاون سازمان نهضت سواد آموزی کشور افزود: سوادآموزی قبل از این که شغل باشد یک رسالت است و قبل از این کار اداری باشد یک تکلیف و لبیک به فرمان حضرت امام( ره) است.

وی ادامه داد: از برکت انقلاب اسلامی و عملکرد خوب نظام جمهوری اسلامی در سوادآموزی تا کنون 6 عنوان بین المللی را کسب کردیم.

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور خاطرنشان کرد: فارس همواره در آمارهای کمی و کیفی سوادآموزی در سطح کشور دارای رتبه اول بوده و در طرح های ابتکاری پیشرو بوده همه استان ها بوده است.

وی ادامه داد: در راه اندازی مراکز یادگیری محلی استان فارس به همراه استان ایلام ،  اولین استان هایی بودند که در این زمینه اقدام کردند.

 بازگیر خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیار خوب در استان  فارس وجود دارد لذا انتظار می رود استان فارس نقش اتاق فکر برای  نهضت سوادآموزی کشور را ایفا کند.

در این دیدار پیشکسوتان و مدیران اسبق نهضت سواد آموزی استان فارس به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 954703

مهمترین اخبار ایران و جهان: