نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 21:50

آغاز فعالیت ۵۸ تیم در طرح ۳ ماهه زمستانی پلیس در گیلان

به گفته رئیس پلیس راه گیلان، ۵۸ تیم گشت و ۳۴۴ نفر به صورت مستقیم در طرح زمستانی پلیس گیلان برای تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی معابر به خصوص در زمان بارش برف، پیشگیری از انسداد مسیرها و مدیریت ترافیک و پایش تخلفات رانندگی به منظور کاهش جان‌باختگان تصادفات، فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه استان گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد پلیس راه استان با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس گیلان از ۲۰ آذرماه آغاز و تا ۲۰ اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد، اظهار کرد: پلیس و سایر دستگاه‌های متولی اجرای این طرح، خدمت‌گزاران مردم هستند و برای امنیت و آسایش آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های پلیس در این طرح در سراسر گیلان گفت: ۵۸ تیم گشت و ۳۴۴ نفر به صورت مستقیم در طرح زمستانی پلیس گیلان برای تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی معابر به خصوص در زمان بارش برف، پیشگیری از انسداد مسیرها و مدیریت ترافیک و پایش تخلفات رانندگی به منظور کاهش جان‌باختگان تصادفات، فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به پوشش شبانه‌روزی سه گردنه برف‌گیر و پر تردد حیران، زندانه و الماس گیلان در طرح زمستانی سال‌جاری بیان کرد: پیش‌بینی پوشش ترافیکی محور سیاهکل به دیلمان و سایر محورهای کوهستانی و جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

صفاری با بیان اینکه تبادل تجربیات برای اعمال مدیریت منسجم در زمان بارش برف، جلوگیری از انسداد جاده‌های مواصلاتی و کمک‌رسانی به موقع به هموطنان حائز اهمیت خواهد بود، افزود: برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی و تعامل استان‌های همجوار بسیار مهم و حیاتی است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605203

مهمترین اخبار ایران و جهان: