نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 14:13

نسل‌کشی رژیم صهیونیستی باعث اتحاد مسلمانان خواهد شد

امام جمعه شهرستان آبدانان با اشاره به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی گفت: این اقدامات باعث اتحاد مسلمانان و نابودی رژیم غاصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی احمد فداله امام جمعه شهرستان آبدانان، صبح روز ۱۳ آبان در جمع مردم ولایت مدار آبدانان گفت: حضور با بصیرت و میلیونی مردم در صحنه های سیاسی و راهپیمایی های ضد استکباری بیانگر محو شدن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار است و نفوذ نامشروع آمریکا باید در غرب آسیا ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه در ۱۳ آبان ماه، دانش آموران ما با فدا کردن جانشان به میدان آمدند، گفت: دانش آموزان انقلاب اسلامی به جهانیان فهماندند که ما با تقدیم جانمان از دین و ارزش‌هایمان حفاظت می‌کنیم. 

امام جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنان خود به روز فرهنگ عمومی در هفته ی آینده اشاره و گفت: جوانان اجازه ی گسترش فرهنگ غرب را در کشور ندهند و دست اندرکاران فرهنگی و انقلابی مثل آموزش و پرورش محافظ فرهنگ غنی و با ارزش کشور باشند.

وی در ادامه با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی بیان داشت: این اقدامات  باعث اتحاد مسلمانان و افول و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد. 

حجت السلام حسینی احمد فداله با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و صهیونیست در حال کمک تسلیحاتی برای نسل کشی هستند، افزود: استکبار جهانی و رژیم غاصب از روی ضعف به کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه روی آورده اند ولی نتیجه این نسل کشی نابودی رژیم صهیونیست جهانی است.

امام جمعه آبدانان در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: امروز رد پای آمریکا در جنایات مختلف علیه بشریت در نقاط گوناگون جهان به خوبی مشاهده می شود.

وی با اشاره به سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر کشتار مردم مظلوم غزه گفت: امروز خشم مردان و زنان رنج کشیده فلسطین علیه بربریت و توحش صهیونیست ها شعله کشیده است و این رژیم جعلی و پوشالی را در خود خواهد سوزاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پایان مراسم پس از قرائت قطعنامه، پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560791

مهمترین اخبار ایران و جهان: