نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 18:40

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان در بازی تیر به تیر

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول بازی با پیکان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت 16:50 امروز در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد. 

نکته جالب نیمه اول بازی این بود که هر کدام از تیم‌ها 2 بار تیر دروازه حریف را مورد اصابت قرار دادند.

داور: احمد محمدی

کمک‌ها: بهزاد پناهی و محمدصالح عرب آبادی

کارت زرد: بهزاد بشتایم(مربی) از پیکان/ فرشاد فرجی از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل: شهاب زاهدی(13) برای پرسپولیس

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، جواد آزاده، امیرحسین صدقی(44- حامد پاکدل) منصور باقری، مجتبی حق‌دوست، علی‌اکبر رنجبر، سامان نریمان‌جهان و مهرداد بایرامی

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، میلاد سورگی، محمد عمری، شهاب زاهدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقایق حساس

دقیقه 12

ارسال سروش رفیعی روی دروازه پیکان با ضربه سر بازیکن پرسپولیس همراه شد که این توپ با واکنش زیبای محمد ناصری بار دیگر به کرنر رفت.


دقیقه 13

روی ارسال مجدد کرنر رفیعی، این بار شهاب زاهدی با یک پرش بلند موفق به سرزنی شد تا به این شکل گل اول پرسپولیس به ثمر برسد.


دقیقه 15

روی اشتباه بازیکنان پیکان توپ به محمد عمری رسید و وی با پیشروی به سمت دروازه از پشت محوطه جریمه اقدام به زدن یک شوت زمینی کرد که ضربه‌اش پس از برخورد به تیر عمودی سمت راست دروازه ناصری بیرون رفت.


دقیقه 17

ارسال کوتاه  امیر طاهر موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که توپ پس از تکل فرشاد فرجی با برخورد به تیر افقی به کرنر رفت.


دقیقه 18

امیرحسین صدقی با سینه خود روی ارسال کرنر سامان نریمان جهان ضربه زد که این توپ به تیر افقی دروازه پرسپولیس برخورد کرد.


دقیقه 22

ارسال پاس پشنت مدافعان پرسپولیس، سامان نریمان جهان را به موقعیت رساند اما ضربه وی پس از برخورد به بدن فرجی و اسماعیلی‌فر راهی کرنر شد.


دقیقه 36

مهرداد بایرامی در موقعیت تک به تک با بیرانوند با یک ضربه چیپ پیکان را در یک قدمی رسیدن به گل قرار داد اما فرشاد فرجی در آستانه ورود توپ به دروازه آن را به کرنر فرستاد.


دقیقه 39

شهاب زاهدی با عبور از مدافع پیکان پاس رو به عقبی را برای سعید صادقی فرستاد که ضربه این بازیکن به تیر عمودی سمت چپ خودروسازان برخورد کرد.


دقیقه 43

ضربه زمینی محمد عمری در دستان محمد ناصری آرام گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543747

مهمترین اخبار ایران و جهان: