نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 14:14

پروژه 54 واحدی نهضت ملی مسکن خرمدره به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 2 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار جمعیت در دست احداث است، گفت: پروژه 54 واحدی نهضت ملی مسکن خرمدره به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، تأمین مسکن برای اقشار کم‌درآمد از اولویت‌های اصلی بنیاد مسکن به شمار می‌آید، اظهار کرد: ساخت 6هزار و 500 واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده  که تاکنون احداث  2 هزار واحد آغاز شده و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: همزمان با سفر دور دوم ریاست‌جمهوری به استان، پروژه 54 واحدی نهضت ملی خرمدره با 6 بلوک و در مساحتی بالغ بر 6هزار و 402 مترمربع و همچنین فاز نخست پروژه گلشهر زنجان (64 واحد مسکونی از 368 واحد) افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه، هزار و ۱۰۶ واحد برای متقاضیان نهضت ملی در شهرستان ابهر در حال ساخت است، تصریح کرد: از این تعداد ۵۰۶ واحد با پیشرفت متوسط ۶۰ درصد در شهرهای هیدج و صایین قلعه در حال تکمیل و تعداد ۶۰۰ واحد در شهر ابهر در حال انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار است.
خواجه‌ای به پروژه 368 واحدی گلشهر زنجان به مساحت 52هزار و 542 متر مربع اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که هم اکنون 64 واحد از این پروژه در مراحل پایانی بوده و به زودی افتتاح خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: باید همه دستگاه‌های ذیربط و خدمات رسان در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.
وی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها از سوی بنیاد مسکن، علاوه بر تسریع اجرای پروژه‌ها، همه نکات فنی و مهندسی برای ارائه خدمات بهتر به مردم، رعایت شده است.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576403

مهمترین اخبار ایران و جهان: