نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 13:49

وعده انتخابات بدون تخلف و تقلب از معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی ، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آرای مردم صیانت خواهیم کرد در انتخابات هیچ گونه تقلب وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست انتخاباتی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای گچساران گفت: در شرف یک آزمون بزرگ قرار گرفته‌ایم این آزمون هم برای ما و هم نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرای انتخابات مسئولیت بسیار سنگینی است که باید دست به دست هم داده و آن را با شکوه بیشتر برگزار کرده و به سرانجام برسانیم.

هاشمی مهر عنوان کرد: دشمن تاکنون فتنه های بسیاری را علیه ایران اسلامی اجرا کرده و در حال حاضر نیز با نقشه های متفاوت و سیاه‌نمایی به دنبال نا امید کردن مردم و عدم شرکت آنها در انتخابات است اما مردم ایران اسلامی در تمام عرصه ها که نیاز به مشارکت بوده، پر رنگ حضور پیدا کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وظایفی در خصوص برگزاری انتخابات بر عهده ما بوده و تکالیفی نیز رهبر معظم برای ما مشخص کرده اند باید بسترها را برای این‌ چهار مولفه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات  فراهم کنیم.

هاشمی مهر بیان کرد: بخشی از این وظایف بر عهده فرمانداری و بخشداران است، آنها عوامل اجرایی این رویداد بزرگ هستند.

وی افزود: دهیاران و شوراها نیز به نوعی همکاران ما هستند و باید در راستای قانون بستر سلامت را در انتخابات فراهم کرده و مردم را برای حضور در این رویداد تشویق کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انتخابات یک رویداد مهم است، ادامه داد: جایگاه نماینده مجلس بسیار مهم بوده و در تصویب قانون و رویدادهای کشور بسیار تاثیرگذار است، اگر نمایندگان مجلس دانا، توانا و آگاه به تمام زمینه های مهم باشند می توانند قوانین مهم، خوب و تاثیرگذاری را برای کشور تصویب کنند.

هاشمی مهر اضافه کرد: برگزاری انتخابات بر عهده هیئت های اجرایی و دیگر دست اندرکاران است، تفاهم، همدلی و انسجام خوبی بین مسئولان برای برگزاری انتخابات برقرار است.

وی گفت: دهیاران نیز چون از منابع دولت استفاده می کنند کارگزار دولت محسوب می شوند، با همراهی شما یک انتخابات سالم و پرشور با حضور باشکوه مردم را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هر کدام از شما اثرگذاری خوبی در برگزاری این رویداد مهم دارید، هیج انتخابات سوری برگزار نمی‌شود و انقلاب اسلامی انتخابات مردمی را تا کنون برگزار کرده است.

هاشمی مهر تصریح کرد: انتظار می رود تا تنش ها و معارضاتی که این روزها در روستاها وجود دارد را برطرف کنید، در خصوص طرح هایی که قرار است در روستاها اجرا گردد در برخی از آنها معارضاتی وجود دارد که  با تلاش شما و اصلاح ذات البین امید می رود برطرف شده و شکاف ایجاد نشود.

وی افزود: همه ما می دانیم در بحث معیشتی و اقتصاد فشارهایی بر روی مردم وجود دارد که برای حل آنها تلاش می‌شود، هر چند این فشارها کشوری بوده و در دنیا نیز مشاهده می شود.

هاشمی مهر بیان کرد: مشکلات را به فرمانداری اطلاع داده و در کنار هم برای حل آنها تلاش کنید تا شاهد کاهش حضور مردم در انتخابات نشویم، در انتخابات باید رقابت ها سالم و در چهارچوب قانون صورت گیرد تا باعث برهم زدن نظم در شهر یا روستا نشود.

وی گفت: هیچ کجا عنوان نشده که با حواشی و ناسزا و ایجاد بدبینی رقابت برگزار شود، مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را در پی دارد، امسال برای اولین بار ستاد تبلیعات کاندیداها تشکیل شده است.

هاشمی مهر اضافه کرد: بعد از اعلام صلاحیت ها، تبلیعات را ساماندهی خواهیم کرد، از شبکه استانی هر منطقه برنامه های کاندیداها پخش می شود و از شبکه استانی دنا نیز برنانه های کاندیداها مطرح می شود در این خصوص زیرساخت ها فراهم شده است.

هاشمی مهر ادامه داد: شما دهیاران و شوراها نیز بحث تبلیغات را در روستاها مدیریت کنید، هنوز در مناطق ما ریش سفیدان و بزرگان تاثیرگذار هستند و از ظرفیت آنها باید در بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده کرده و اگر اختلافاتی نیز وجود دارد به وسیله آنها می توان آنها را برطرف کرد.

 وی گفت: تمام فرایند انتخابات در سالجاری به صورت الکترونیکی بوده و انتظار می رود دهیاران و شوراها در راستای تامین زیر ساختها همکاری و آمادگی کامل داشته و نیازمندیهای شعبه های اخذ رای قبل از برگزاری انتخابات برطرف شود.

معاون سیاسی ، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در بحث مشارکت انتخابات استان ما پیش رو بوده هر چند در تمام صحنه ها مردم کهگیلویه و بویراحمد پیش قراول بوده و حضوری گسترده داشته‌اند، از آرای مردم صیانت خواهیم کرد و در انتخابات هیچ گونه تقلبی وجود نخواهد داشت.

هاشمی مهر اضافه کرد: امسال در کنار ستاد انتخابات ستاد امنیت انتخابات نیز تشکیل شده است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610547

مهمترین اخبار ایران و جهان: