نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 12:27

خدمات‌رسانی ۹۰ روز نیروی عملیاتی هلال احمر در طرح اربعین حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: هلال احمر استان در طرح اربعین حسینی با ۹۰ روز نیروی عملیاتی خدمات خود را ارائه می‌کند.

علی سنجربگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۲۳ مورد خدمت به زوار اربعین حسینی در طرح اربعین از ۲۲ مرداد تا امروز انجام شده است اظهار کرد: در طرح اربعین حسینی ۱۷ نفر نجاتگر به کشور عراق اعزام شده است.

وی با بیان اینکه چهار دستگاه آمبولانس به عتبات و مرزهای خروجی اعزام شده است گفت: یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون نیز به مناطق مرزی و عراق اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان به اقلام توزیع شده برای پوشش امدادی موکب‌های محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: ۳ هزار تخته پتو، ۱۲ دستگاه چادر، دو منبع آب ۱۰ هزار لیتری، یک منبع آب ۵ هزار لیتری، ۸ هزار بسته نودالیت و یک‌هزار و ۵۰۰ کیلو برنج در اختیار موکب‌ها و زوار اربعین قرار گرفته است.

وی با اشاره به امدادرسانی ۱۱۵ نفر طی ایام اربعین خاطرنشان کرد: ۷۸۲ نفر طی این مدت اسکان یافته و ۱۶ نفر به صورت سرپایی مداوا شد.

سنجربگی با بیان اینکه چهار مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافت افزود: ۹۰ روز نیروی عملیاتی و پنج دستگاه خودروی عملیاتی طی این ایام خدمات‌رسانی داشتند.

پایان پیام/89003/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486403

مهمترین اخبار ایران و جهان: