نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 14:55

توسعه فرهنگ قرآنی به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کمک می‌کند

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: توسعه فرهنگ قرآنی به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صالحی ظهر سه‌شنبه در اجتماع جامعه قرآنی استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر و هتک حرمت به قرآن کریم، اظهار کرد: هتاکی سران کشورهای غربی به ساحت قرآن نشانه ضعف و ناکارآمدی سیاست‌های دشمنان است.

وی افزود: امروزه غربی‌ها از مراجعه جوامع خود به قرآن و افزایش آگاهی آنان هراس دارند زیرا قرآن کریم درس ایستادگی در برابر ظلم را انسان‌ها می‌آموزد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به کسب رتبه نخست قرآنی این اداره کل در کشور، تصریح کرد: جامعه قرآنی کرمانشاه رویش‌های خوبی دارد و در مسابقات قرآنی می‌درخشد و امسال نیز یکی از قاریان استان کرمانشاه رتبه چهارم را در کشور کسب کرد.

صالحی با اشاره به اینکه باید هر چه بیشتر برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه تلاش کنیم، گفت: قرآن وعده کرده که پیروزی با مؤمنان است و تکیه بر کتاب آسمانی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، ادامه داد: دهه فجر امسال با شکوه تر از سال‌های گذشته در حال برگزار است و برنامه دشمنان برای ناآرامی در کشور شکست خورده است و عفو رهبری نشانه آن است که تمام جوانان و فرزندان این سرزمین سرمایه‌های انقلاب هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1024976

مهمترین اخبار ایران و جهان: