نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 00:12

رئیس ستاد مواد مخدر سمنان: حاشیه‌نشینی در شهرها توسعه یافته است

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: عدم توجه به روستاها به توسعه حاشیه‌نشینی در شهرها منجر شد که تبعات و آسیب‌های مختلفی را با خود به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: طرح یاری‌گران زندگی با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در راستای کاهش تقاضا در استان هم‌زمان با چند استان دیگر کشور اجرایی شد.

وی افزود: خانواده‌ها، مؤثران، بسیج، شوراها و دهیاری در روستا با هماهنگی و همکاری ویژه، طرح یاریگران زندگی را در روستاها به ثمر برسانند.

استاندار سمنان عنوان کرد: در راستای رضایتمندی مردم به‌ویژه در حاشیه شهرها، تدابیر لازم برای مدیریت امور در بحث کاهش تقاضا در حوزه مبارزه با مواد مخدر اتخاذ شود.

هاشمی تأکید کرد: عدم توجه به روستاها به توسعه حاشیه‌نشینی در شهرها منجر شد که تبعات و آسیب‌های مختلفی را با خود به همراه خواهد داشت.

استاندار سمنان ضمن اشاره به بازدید و اظهار رضایت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از محل نگهداری معتادان متجاهر استان گفت: اقدامات در این بخش به‌منظور ساماندهی معتادان متجاهر با اهتمام ویژه در حال انجام است و امیدواریم به روزی برسیم که در استان شاهد معتاد متجاهر نباشیم.

پایان پیام/74002/م/      

منبع: فارس
شناسه خبر: 1072976

مهمترین اخبار ایران و جهان: