نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 18:09

آمادگی نوروزی ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی و راهدارخانه در خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از آمادگی ۲۷  مجتمع خدماتی رفاهی و  راهدارخانه در این استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از آمادگی ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی و  راهدارخانه در این استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

وی گفت: ۱۲ راهدارخانه در محورهای اصلی و شریانی و ۱۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حوزه استحفاظی استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و راهدارخانه‌های استان انجام شده است تا مسافران و زائرانی که در ایام نوروز مسیر خراسان‌شمالی را انتخاب می‌کنند برای استراحت کوتاه و رفع خستگی از این اماکن بهره‌مند شوند. ️

مشتری ادامه داد: به منظور ارتقای خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی مورد بازدید قرار می‌گیرند و وضعیت نمازخانه، رستوران، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی و سرویس‌های بهداشتی آن‌ها بررسی و رصد می‌شود.

وی تصریح کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگان و کاهش تصادفات جاده‌ای احداث شده است و با ارائه خدمات متمرکز و مناسب و دسترسی سریع کاربران جاده‌ای به خدمات مورد نیاز در کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها نقش به‌سزایی دارد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051076

مهمترین اخبار ایران و جهان: