نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 16:52

کسب رتبه دوم عضو انجمن ادبی کانون پرورشی اردبیل در «جشنواره خاتم»

اردبیل-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: عضو انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به کسب رتبه‌ دوم در هشتمین دوره از «جشنواره خاتم» شد.

ملیحه ملک‌زاده فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «مجید ایمان نژاد» عضو انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به کسب رتبه دوم در هشتمین دوره از «جشنواره خاتم» شد.

وی با اشاره به اختتامیه جشنواره افزود: با پایان یافتن هشتمین جشنواره خاتم ویژه پیامبر رحمت (ص) و اعلام برگزیدگان این دوره از جشنواره شرکت کننده عضو ارشد مرکز فرهنگی و هنری شماره ۵ کانون اردبیل نیز خوش درخشید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: ایمان‌نژاد در حالی موفق به کسب این عنوان از میان ۲۹۱ اثر رسیده در دو بخش «کودک و نوجوان» و «دانش‌آموزی» شد که با داستانی به نام «نشانه» در بخش دانش‌آموزی این فراخوان شرکت کرده بود.

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: هشتمین دوره جشنواره خاتم با عنوان «جهان پیامبر، جهان ما» با مشارکت و همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، شهر کتاب برگزار شد.

وی با بیان اینک علاقمندان در دو بخش داستان کوتاه، روایت داستانی ویژه پیامبر رحمت آثار خود را ارسال کرده بود، گفت: داوری آثار این بخش از هشتمین جشنواره خاتم را «هما اجتهادی»، «شراره هاشم دباغیان»، «مریم کوچکی» و «فرزانه رحمانی» بر عهده داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302332

مهمترین اخبار ایران و جهان: