نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 03:20

اجرای آسفالت در بوشهر تسریع می‌شود

شهردار بوشهر از تسریع اجرای آسفالت در خیابان‌های پرتردد این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای پروژه‌ها باید پیش از آغاز عملیات اجرایی، با دستگاه‌های مرتبط و به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان هماهنگی لازم صورت گیرد تا در فرایند اجرای پروژه‌ها خللی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اولویت‌بندی‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود برای توسعه فضای سبز، ایجاد پارکینگ عمومی، سنگ فرش پیاده‌روها و روکش آسفالت حدفاصل تقاطع آزادی تا میدان حر و همچنین بیمارستان تأمین اجتماعی تا امامزاده اهتمام جدی صورت گیرد تا پروژه‌های مدنظر در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

شهردار بوشهر عنوان کرد: در حوزه کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب و برق نیز باید تلاش شود موارد منجر به حفاری آسفالت در کمترین زمان ممکن ترمیم صورت گیرد چراکه در موارد متعددی تأخیر طولانی مدت دستگاه‌های حفار در ترمیم آسفالت منجر به نارضایتی شهروندان می‌شود که با چنین وضعیتی باید ترمیم آسفالت معابر در شهر بوشهر تسریع شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت: اجرای آسفالت خیابان‌ها و معابر پرتردد شهر بوشهر تسریع می‌شود.

حیدری گفت: در ارتباط با پروژه‌های مربوط به احداث کانال دفع آب‌های سطحی نیز بایستی شرایطی فراهم شود تا عمده پروژه‌ها پیش از آغاز بارندگی‌ها به سرانجام برسند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1320676

مهمترین اخبار ایران و جهان: