نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 16:07

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۱۲ هزار جلد در گچساران افتتاح شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: نمایشگاه کتاب تحت عنوان آینده روشن با ۱۲ هزار جلد کتاب در این شهرستان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی افتتاح شد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران؛ حجت‌الاسلام هاشمی منش در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ کتابخوانی است.

وی بیان کرد: به وجود آوردن زمینه های پیوند و دوستی با کتاب از اهمیتی خاص برخوردار است.

امام جمعه گچساران با اشاره به پائین آمدن سرانه کتابخوانی در کشور تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها بر فواید کتابخوانی تاکید کردند.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: نقش برجسته و سازنده کتاب در تکامل فردی و اجتماعی مشهود بوده و سزاوار نیست به چنین عنصر مهمی کم توجّه باشیم و آن را فراموش کنیم.

اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین اظهار کرد: نمایشگاه کتاب " آینده روشن " به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز شهرستان افتتاح شد.

وی با اشاره به شعار آینده خوانی سی یکمین دوره هفته کتاب بیان کرد: در این نمایشگاه افزون بر ۱۲ هزار جلد کتاب با ۲ هزار عنوان در عناوین مختلف مانند دفاع مقدس، مذهبی، کودک،علمی، رمان، آموزشی، روانشناسی و غیره وجود دارد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: برای خریداران از این نمایشگاه ۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف فروش در نظر گرفته شده است.

 نارکی ادامه داد: نمایشگاه کتاب آینده روشن در گچساران پس از پایان هفته کتاب و کتابخوانی نیز دایر است.

 وی با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، افزود: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در دو شیفت صبح و عصر به مرکز شهر جنب کیوسک راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573076

مهمترین اخبار ایران و جهان: