نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 12:40

همایش ملی سرمایه‌گذاری فرصتی برای ارائه پتانسیل‌های خراسان‌شمالی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: همایش ملی سرمایه‌گذاری فرصت خوبی برای ارائه و به نمایش گذاشتن پتانسیل‌ها و توانمندی‌های اقتصادی استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در یکصدوهفتمین جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی، با اشاره به برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری در اوایل بهمن ماه، اظهارکرد: همایش ملی سرمایه‌گذاری فرصت خوبی برای ارائه و به نمایش گذاشتن پتانسیل‌ها و توانمندی‌های اقتصادی استان است.

وی گفت: مقرر است در این همایش پتانسیل‌های اقتصادی کشور ارائه شود و درخواست و تاکید ما این است تا اتاق اصناف، اتاق تعاون و تمام تشکل‌هایی که در کنار اتاق بازرگانی فعالیت می‌کنند در این همایش مهم و بین‌المللی با جدیت ورود کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی حضور استان در این همایش را برای استان بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: اکنون که در خراسان‌شمالی با وجود کمبودهای موجود زیرساخت‌های خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شده است و نیاز است تا این فرصت را جدی بگیریم و با استحکام در این همایش ملی شرکت کنید.

فخرموحدی هدف از برگزاری جلسات شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی تصمیم‌سازی، اثربخشی و رفع مشکلات در این بخش عنوان کرد و گفت: مشکلات اصناف و بازار ابتدا در کمیته کارشناسی بررسی شود، موارد منعکس شده در این جلسات هر چقدر با کار کارشناسی و غنای بیشتر باشد، مشکلات با سرعت بیشتر رفع خواهد شد.

وی از اقدامات و فعالیت راهبردی مطلوبی که در زمینه زنجیره ارزش در استان انجام شده است نیز قدردانی کرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604676

مهمترین اخبار ایران و جهان: