نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 03:33

دو مسابقه را بردیم/ سرتاپای بازیکنان استقلال را باید طلا گرفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت در اولین دیدار لیگ جدید گفت: بازیکنانم بدون چشمداشت پیروز شدند و باید سرتاپای آنها را طلا گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر صنعت نفت در اولین بازی لیگ بیست و سوم استقلال گفت: من چهار سال در خوزستان مربیگری کرده‌ام و در این هوای گرم، فوتبال بازی کردن سخت است، مخصوصا برای تیم‌های دیگری که به این استان می‌آیند، بازی کردن سخت است.

وی ادامه داد: با بچه‌ها که صحبت کردیم، به آن‌ها گفتیم که این هوا را باید یک مسابقه در نظر بگیریم و تیم خوب صنعت نفت را هم یک مسابقه در نظر بگیریم. خدا را شکر در هر دو مسابقه موفق شدیم برنده شویم. تشکر می‌کنم از بازیکنانم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: واقعا بازیکنانی که امروز در اختیار من بودند و برای من و باشگاه بزرگ استقلال بازی کردند، باید سرتا پای آن‌ها را طلا گرفت. آن‌ها بدون هیچ چشم داشت و خواسته غیرمعقولی دیدید چه فوتبال خوبی مقابل تیم خوب صنعت نفت که واقعا ما را در نیمه اول اذیت کرد، ارائه دادند.

وی ادامه داد: به آقای ویسی بابت این تیم خوب تبریک می‌گویم‌. خودتان دیدید در این گرما و رطوبت، بازیکنانم چقدر خوب و جانانه جنگیدند. ممنون آن‌ها هستم و از آنها تشکر می‌کنم. حیف که کاری از دستم برایشان برنمی‌آید وگرنه کارهای بزرگی برای آن‌ها انجام می‌دادم.

جواد نکونام ادامه داد: به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم، این پیروزی برای آن‌هاست. کسانی که از تیم، من و بازیکنان حمایت کردند لیاقت این پیروزی را داشتند. اصلا به نتیجه کار ندارم، برای من برد در این بازی مهم بود و شرایط بازیکنانم که خیلی خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دلیل تغییر عملکرد برخی بازیکنان این تیم نسبت به فصل قبل گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم. چیز جادویی نداریم. کیفیت و واقعیت فوتبالشان همین است. این‌ها بازیکنان توانایی هستند. همیشه به آن‌ها گفته‌ام بازیکنان بزرگی هستند. فقط باید خودشان باشند. باید بهترین عملکردشان را هرروز، هر تمرین و هر مسابقه نشان بدهند تا شرایط خود را خوب کنند.

وی در مورد بازیکنان خارجی حاضر در ایران نیز گفت: واقعیتش این است که اگر چیزی بود یا بازیکن مورد تایید من بود یا من درخواست داده بودم، قطعا اطلاعات کافی درباره او داشتم. بازیکن را نمی‌شناسم و وقتی اطلاعات درباره او ندارم، نمی‌توانم درباره او صحبت کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436432

مهمترین اخبار ایران و جهان: