نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 10:25

تشریح جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی دراز

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات و مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور امسال در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی ما این است که امسال بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم ولایت مدار و انقلابی سراسر کشور در این مراسم حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: کاروان‌های راهیان نور از بعد از ظهر پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه وارد سرپل‌ذهاب خواهند شد که ابتدا در مراسم سالگرد شهادت شهید شیرودی که عصر همان روز در محل یادمان این شهید در روستای زرینجوب برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

ریحانی بیان کرد: یادواره شهدای عملیات بازی دراز در روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سخنران مراسم یادواره شهید شیرودی امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز نیز صبح روز جمعه از ساعت ۶ صبح با حضور تمام کاروان‌های راهیان نور در دامنه ارتفاعات بازی دراز آغاز می‌شود و یک حماسه عظیم فرهنگی را در این ارتفاعات رقم خواهند زد.

ریحانی خاطر نشان کرد: سخنران و مهمان ویژه این مراسم سردار سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران خواهد بود و مداحی مراسم نیز حاج صادق آهنگران است.

وی اضافه کرد: تمام مقدمات لازم برای برگزاری این حماسه بزرگ در شهرستان سرپل ذهاب فراهم شده است و امیدواریم میزبانی شایسته برای مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177332

مهمترین اخبار ایران و جهان: