نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 17:30

از سرگیری فعالیت مدارس و ادارات اصفهان از روز سه‌شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از فردا سه‌شنبه ۴ بهمن‌ها فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و کلیه ادارات و بانک های استان به روال عادی باز می‌گردد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با تأثیرگذاری عوامل جوی از جمله کاهش مه و اثرگذاری اقداماتی که کارگروه اضطرار مبنی بر اعمال محدودیت‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و اعمال تعطیلی در بخش‌های مختلف  سبب شد روند تدریجی کاهش آلاینده‌ها آغاز شود و این کاهش تا آخر هفته ادامه دارد.

وی بیان کرد: کاهش انتشار منابع آلاینده در بخش‌های، صنعتی، نیروگاهی و خودرویی در این چند روز و اعمال محدودیت‌ها از جمله دورکاری، طرح زوج و فرد، کاهش ترافیک ۶۰ درصدی در شهر، تعطیلی کوره‌پزخانه ها و کاهش ۲ واحدی مصرفمازوت در نیروگاه شهید منتظری و با تمام مدیریت این عوامل به تدریج غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی کاهش و شعاع دید افزایش پیدا کرده و به تدریج از غلظت آلاینده‌ها کاسته می شود.

شیشه‌فروش تصریح کرد: از فردا دوشنبه ۴ بهمن‌ها فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و  کلیه ادارات وبانک های استان به روال عادی باز می‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تقدیر از همراهی همه بخش‌ها در شرایط آلودگی هوا خاطرنشان کرد: تا آخر هفته برنامه اعمال محدودیت در کوره‌پزخانه‌ها و سایر بخش‌های صنعتی به قوت خود باقی است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 993332

مهمترین اخبار ایران و جهان: