نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 16:24

لیگ برتر‌ فوتبال بانوان| پیروزی پرگل سپاهان مقابل حریف ایلامی

تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پالایش گاز ایلام به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که تیم سپاهان اصفهان میزبان پالایش ایلام بود.

افسانه اقبال، الهام فرهمند، فاطمه اردستانی، ملیکا محمدی، کوثر کمالی، مرضیه نیکخواه، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، زهره کودایی، ثنا صادقی و زهرا علیزاده بازیکنان سپاهان در این دیدار بودند.

سمیرا محمودپور، فاطمه یوسفی، عاطفه ایمانی، ستاره عبداللهی، طاهره آزادی، سپیده حاجی‌نسب، مریم نامی، سمیه خرمی، روناک جعفرزاده، هلیا پیلتن تساوک و روژین تمریان نیز برای پالایش ایلام به زمین رفتند.

سپاهان خیلی زود در دقیقه ۷ توسط ملیکا محمدی به گل رسید اما تیم مهمان بلافاصله گل خورده را جبران کرد و توسط روژین تمریان گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه نیمه نخست و در دقایق پایان طلایی‌پوشان دو بار توسط مرضیه نیکخواه و زهرا علیزاده به گل رسید تا این نیمه با برتری ۳ بر صفر سپاهان به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز شاگردان ایراندوست در سپاهان در دقیقه ۴۷ توسط زهرا علیزاده چهارمین گل‌ خود را به ثمر رساندند و در پایان سپاهان با نتیجه ۴ بر یک پالایش ایلام را با شکست بدرقه کرد.

به این ترتیب سپاهان نهمین پیروزی خود را کسب کرد و با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند؛ در جدول خاتون بم و شهرداری سیرجان اول و دوم هستند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 963332

مهمترین اخبار ایران و جهان: