نیوز سیتی!
28 بهمن 1402 - 13:11

ضرورت تعیین بودجه روابط عمومی‌ سازمان‌ها توسط دولت

رئیس مرکز روابط عمومی امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه‌های مختلف و در مجموع کل دولت بودجه روابط عمومی‌ها را تعیین کنند و نمی‌شود مستمرا پشت درب اتاق مدیران پشتیبان برای دریافت بودجه جنگید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی رضوی‌‌کیا؛ رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (شنبه 28 بهمن) در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر این وزارتخانه با عنوان امتداد خدمت انعکاس حقیقت اظهار کرد: باید با هم بیاموزیم و بیندیشیم تا برای ارتقای حوزه روابط عمومی تلاش مشترک کنیم.

وی افزود: برگزاری جشنواره اقدامات و عملکرد روابط عمومی‌های وزارت کار پیشتر سابقه نداشته و برای نخستین بار برگزار می‌شود و قطعا این تعامل و هم‌افزایی منجر به ارتقا خواهد شد.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با اینکه جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی صد درصد مطلوب نیست و جایگاهی که دغدغه‌های مقام معظم رهبری را بر طرف کند نیست ولی باید با کمک مدیران و ایده‌ها و‌ نوآوری‌های کارشناسان این جایگاه را ارتقا خواهد داد.

وی گفت: برگزاری جلسات نشست خبری با خبرنگاران نصب بنر و پرچم و آذین‌بندی تنها وظیفه روابط عومی‌ها نیست بلکه حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی و ارتباط دوسویه با مردم هم بخشی از این وظایف است.

رضوی‌کیا گفت: امکانات کم و وجود توقعات فراوان در حوزه روابط عمومی کار ما را سخت می‌کند‌.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ایجاد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی برای اجرا و عملیاتی‌سازی پروژه‌های مختلف بودجه و سرفصل مشخصی دارد چرا بودجه اقدامات و کارهای روابط عمومی‌ها مشخص نیست؟ باید سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه‌های مختلف و در مجموع کل دولت بودجه روابط عمومی‌ها را تعیین کنند؛ نمی‌شود مستمرا پشت درب اتاق مدیران پشتیبانی برای دریافت بودجه جنگید‌‌.

رضوی‌کیا تصریح کرد: در دولت سابق می‌گفتند اگر ما 10 درصد کار کنیم 90 درصد هم برای آن کار بودجه رسانه ای می‌گرفتیم.

وی گفت: باید نیازهای روابط عمومی‌های وزارتخانه به صورت جدی از سوی بخش‌های مختلف دولت پیگیری شده و بودجه‌ها تخصیص پیدا کند‌‌.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671876

مهمترین اخبار ایران و جهان: