نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 07:53

افسار گسیختگی فضای مجازی باعث ایجاد باورهای غلط می‌شود

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حضور افسار گسیخته در فضای مجازی باعث ایجاد باورهای غلط خواهد شد و از جهت مسری بودن آلودگی فضای مجازی بقیه نیروها را هم درگیر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم نوپدید فضای مجازی نیروهای مسلح استان گلستان با حضور مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح مسئولان سازمان قضایی استان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و روسای ارگان های نظارتی نیروهای مسلح گلستان روز چهارشنبه برگزار شد.

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در این جلسه گفت: احساس امنیت عینی و ذهنی ما به نیروهای مسلح بستگی دارد حضور نیروهای مسلح برای مردم در پی بروز مشکلات امنیتی ملموس تر خواهد شد.

مسلم محمد یاران افزود: شرح وظایف، تجهیزات و نیروی انسانی نیروهای مسلح موقعیت و جایگاه سازمان قضایی را به جهت دایره شمول رسیدگی به جرائم و تخلفات نیروهای مسلح بسیار ضروری است.

وی با بیان این‌که احساس گمنامی امنیت کارکنان نیروهای مسلح را به خطر می اندازد، تصریح کرد: هیچ شخص نظامی در بدو ورود به فضای مجازی قصد ارتکاب جرم را ندارد اما عدم مهارت حضور در فضای مجازی نیروی نظامی ما در دام جرم گرفتار خواهد کرد.

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: حضور افسار گسیخته در فضای مجازی باعث ایجاد باورهای غلط خواهد شد و از جهت مسری بودن آلودگی فضای مجازی بقیه نیروها را نیز درگیر خواهد کرد.

محمد یاران تصریح کرد: بسیاری از آسیب ها در نیروهای مسلح کاملا مشترک بوده و اگر در فضای مجازی ارتباط با یک شبکه معاند هزینه های زیادی را برای نیروهای مسلح ایجاد خواهد کرد.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649032

مهمترین اخبار ایران و جهان: