نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 13:52

«شب شعر مشق عشق» در تپه نور الشهدای فاریاب+ عکس

رییس شورای اسلامی روستای فاریاب گفت: پس از خاکسپاری شهید خوشنام دفاع مقدس در سی ام آذرماه ۱۴۰۲ و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در تپه ی نورالشهدای فاریاب، نخستین برنامه فرهنگی این فضای معنوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد خادمی رئیس شورای اسلامی دهستان فاریاب بخش مرکزی شهرستان رودان شب گذشته از  برگزاری  شب شعر مشق عشق در تپه نور الشهدای خبر داد.

 

این مراسم  پس از خاکسپاری شهید خوشنام دفاع مقدس در سی ام آذرماه ۱۴۰۲ و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در تپه ی نورالشهدای فاریاب، نخستین برنامه فرهنگی این فضای معنوی برگزار شد.

شب شعر مشق عشق با حضور شاعران انجمن شعر درخت هرمزگان و انجمن های شعر شهر رودان، شامگاه چهارشنبه ۲۰ دیماه برگزار شد.

 

 

این شب سعر با قرائت آیاتی از کلام الله مجید با نوای گرم  علیپور آغاز شد و در ادامه حمید قدسی از شاعران رودان دو شعر اهل بیتی خواند.

در ادامه  مهرداد خادمی رییس شورای اسلامی فاریاب رودان به حاضرین خیر مقدم گفت و نصرالله شریفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان از کار خوب فرهنگی فاریابی ها تقدیر کرد.

 پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان  از دیگر سخنرانان بود که با لحنی متفاوت با حاضرین سخن گفت و ابراز امیدواری کرد پس از هماهنگی ها و مقدمات، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودان، راه اندازی شود.

پشتکوهی در بخش پایانی از توجه ویژه به  کودکان و نوجوانان که آینده ساز کشور هستند، گفت و افزود : از حادثه غمبار حادثه کرمان و یاد  دختر دو ساله صورتی پوش را گرامیداشت.

در این برنامه که با وجود سرمای هوا با استقبال ویژه اهالی فاریاب مواجه شد و نظم و توجه خاص حاضران به کیفیت برنامه اضافه کرده بود، زهرا اسپید، محمد رهبری، حجت الاسلام والمسلمین بهزاد پودات، مطهره دهقانی، حجت وطن دوست، سمیه سالاری، محبوبه عابدینی و عبدالحمید انصاری نسب به خوانش اشعار خود پرداختند.

در پایان این برنامه از شاعران، تقدیر شد و شاعران و دست اندرکاران عکس یادگاری گرفتند.

برای برگزاری این برنامه، موسی خادمی مشاور استاندار هرمزگان، هیآت امنای مساجد ابالفضل العباس و امام علی علیه السلام فاریاب، دهیاری و پایگاه مقاومت بسیج شهید تیمور شاکری فاریاب، همکاری داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635032

مهمترین اخبار ایران و جهان: