نیوز سیتی!
07 فروردین 1403 - 14:29

افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۸۱ طرح صنعتی استان با پیشرفت ۹۰ درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های صنعتی تا اواسط تابستان تکمیل و افتتاح شوند.

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه 81 طرح صنعتی استان با پیشرفت 90 درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند،  اظهار داشت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری هفت هزار و 458 میلیارد ریالی در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم هزار و 201 را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح‌ها در زمینه صنایع فلزی، فلزات اساسی، محصولات بتنی، صنایع شیمیایی و غذایی هستند.

رحمتی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های صنعتی تا اواسط تابستان تکمیل و افتتاح شوند، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش فولاد، شاهد افزایش تولید و تحقق شعار سال هم خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بهر‌ه‌برداری از 14 طرح صنایع غذایی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی استان هم به تامین امنیت غذایی استان کمک موثری خواهد داشت.

انتهای پیام/7540/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1691232

مهمترین اخبار ایران و جهان: