نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 16:56

بانوان در انتخابات پیش رو با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو، نقش آفرین خواهند بود

استاندار البرز گفت: در انتخابات پیش رو نیز همچون گذشته شاهد خواهیم بود که بانوان ایران اسلامی با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری حضور پررنگی را به رخ جهانیان بکشند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج ، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در مراسم گرامیداشت زن روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ که به همت اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز با حضور بانوان شاغل در ادارات و دستگاه های استان در سالن همایش‌های شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، به نقش بانوان در ادوار و گردنه های سخت تاریخی کشور، پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و... اشاره کرد و گفت: بی شک اگر ایثارگری ها، حمایت ها و جانفشانی های بانوان، شانه به شانه مردها نبود، اکنون به چنین افتخار و قدرتی دست نمی یافتیم.

وی افزود: بانوان ایرانی به تاسی از بانو فاطمه زهرا(س)، همواره با ایمان راسخ، نجابت، وقار و اقتدار در عرصه های سخت و پیچیده مقابله با دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حضور موثر داشته اند.

عبدالهی گفت: حدود نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند و به طور قطع طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) در جامعه و مسئولیت های اجتماعی نقش یکسانی را با مردها دارند.

استاندار البرز افزود: رهبر فرزانه انقلاب با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در پست های مدیریتی، جنسیت را محدودیتی برای تصدی مناصب نمی دانند.

وی تاکید کرد: بر این باور هستیم که بانوان در انجام تعهدات و وظایف محوله، بسیار کوشا، دقیق و منظم هستند و با حساسیت نسبت به تحقق اهداف، ورود می کنند.

عبداللهی افزود: در انتخابات پیش رو نیز همچون گذشته شاهد خواهیم بود که بانوان ایران اسلامی با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری حضور پررنگی را به رخ جهانیان بکشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633532

مهمترین اخبار ایران و جهان: