نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 16:07

برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه کم‌برخوردار کیشون‌بن تالش

بیمارستان صحرایی منطقه کم‌برخوردار کیشون‌بن شهرستان تالش به همت بسیج جامعه پزشکی گیلان به مدت ۲ روز دایر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، بیمارستان صحرایی منطقه کم‌برخوردار کیشون‌بن شهرستان تالش به همت بسیج جامعه پزشکی گیلان به مدت ۲ روز دایر شد.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز امروز در جریان برپایی بیمارستان صحرایی کیشون‌بن حضور یافتند و تعدادی از بیماران را نیز ویزیت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی کیشون‌بن تالش با تقدیر از حضور پزشکان و پرستاران جهادی در این عرصه سلامت‌محور اظهار کرد: حدود ۲۰ پزشک متخصص و عمومی در کنار سایر کادر درمان به صورت رایگان بیماران این منطقه کم برخوردار را ملاقات و درمان می‌کنند.

به گفته آشوبی، تمامی امکانات و تجهیزاتی پزشکی لازم برای ارایه خدمات درمانی به صورت سرپایی در این بیمارستان صحرایی مستقر است.

سید علی صدر مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه قدس گیلان نیز اظهار کرد: در بیمارستان صحرایی کیشون‌بن شهرستان تالش تمامی پزشکان متخصص با تجهیزات پزشکی به مدت دو روز حضور داشته و فرایند ویزیت، درمان و در صورت لزوم ارجاع بیماران به بیمارستان‌ها جهت درمان تخصصی تر را انجام خواهند داد.

منطقه کیشون‌بن بیش از ۵۰۰۰ نفر جمعیت و دارای ۲۰ روستای فاقد خانه بهداشت است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588685

مهمترین اخبار ایران و جهان: